Sny cd.

Raz na kilka miesięcy śni mi się dziecko. Dziś trzeci raz. To nigdy nie jest moje dziecko, ale zawsze jest to chłopiec, taki w wieku 1 - 1,5 roku. Nie mam pojęcia, dlaczego tak. Chłopczyk za każdym razem wygląda inaczej, sytuacje są różne ale zawsze są to bardzo krótkie sny, jak gdyby pojawiał się znikąd, żeby tylko dać o sobie znać. Dziś w tym śnie popylał na jakimś rowerku czy innym samochodziku, w każdym razie na kupie plastiku w kolorze czerwonym 😀 I tyle. Już. Pojawił się, śmignął i za chwilę się obudziłam. 
To są bardzo miłe sny, aczkolwiek ich nie rozumiem. Dlaczego te dzieci są akurat w takim wieku? Może dlatego, że niemowlaki są wszystkie do siebie podobne, a tutaj pojawia się już taki ukształtowany mały człowiek, który ma konkretny kolor włosów, oczu itp.? Może dlatego, że czasem myślę o tym, jak wyglądałby nasz Synek? Do kogo byłby podobny? Może dlatego pierwszy chłopiec, który mi się śnił miał ciemne loczki, drugi był blondynkiem a ten dziś znowu ciemny? Może to jest odpowiedź na to pytanie - brak odpowiedzi. Nigdy się nie dowiem, jak by wyglądał. Może nie powinnam o tym myśleć? A może przyjdzie kiedyś taki sen, w którym ten chłopiec powie "mamo to ja, zapamiętaj mnie żebyś mnie poznała kiedy się znowu spotkamy". Chciałabym...
Tęsknię nieustannie 😢

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak to się zaczęło...

Urodziny

"Będzie dobrze"