Okres is comming...or not?

Test zrobiony. Zrobiłam od razu dwa różne na wszelki wypadek, bo to dopiero 13 dzień po owu i powinnam tak naprawdę zrobić test z krwi. No ale oba wyszły negatywne, więc nie ma szans na ciążę. Jeszcze nie tym razem. Cieszę się, że się nie nakręcałam bo dzięki temu przełknęłam to bezboleśnie. Czuję oczywiście smutek, czuję też lekki niepokój bo hsg zbliża się wielkimi krokami... Ale widocznie muszę przejść te wszystkie procedury, może żeby potem bardziej docenić macierzyństwo? Czy to tak działa? Mam nadzieję, że będę się mogła o tym przekonać. Tymczasem głowa do góry, uśmiech na twarz i do pracy. Wykorzystam ten czas i spróbuję zaleczyć opryszczkę, bo mnie męczy już drugi tydzień. Od razu po teście wzięłam pierwsza tabletkę, więc przede mną pięć dni łykania kolejnych 5 sztuk dziennie... Ale jeśli dzięki temu potem, w ciąży, będę mieć spokój od tego dziadostwa to warto się przemęczyć. I warto zaczekać kolejny miesiąc...Byle dzieciątko było zdrowe. Muszę włączyć tryb "nadzieja" 😔
Edit:
Cały dzień w pracy było mi zimno. Wróciłam więc i zrobiłam kolejny test. Dlaczego? Nie wiem. I co? Wydawało mi się, że widzę cień cienia ale sobie myślę "przywidzenia". Odłożyłam go. Spojrzałam na ten poranny, a tam kreseczka. Cieniuteńka ale jest. No więc spojrzałam znowu na ten popołudniowy i tam też druga kreska! Już wyraźniejsza. No ale spojrzałam na niego po "ustawowym" czasie 10 minut więc czy to się liczy? Niby nie, ale i tak zaczęłam się denerwować. Bo przecież jeśli jednak, jakimś cudem... To zeżarłam dziś trzy tabletki na opryszczkę. No ale tak myślę, że nie takie świństwa kobiety biorą nie wiedząc, że są w ciąży. I mam zagwozdkę. Teraz muszę dotrwać do rana, zrobić jeszcze jeden test i jak wyjdzie kreska to pędem na betę. Tylko nie wiem co z progesteronem 🙄 Dziś już nie powinnam brać, chyba te kilka godzin do rana nic nie zmieni... Najwyżej wezmę zaraz po teście. Bardzo bym chciała. Póki co, taka sytuacja 🤷

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak to się zaczęło...

Urodziny

"Będzie dobrze"