Snów cd.

Przedwczoraj znowu śniło mi się dziecko... Trzeci raz w ciągu miesiąca, to rekord. Tym razem znowu był to noworodek ale dla odmiany chłopiec. Mój synek ☺️ oczywiście sen był mocno porąbany, nie tak jak wcześniej, tylko chwila z jakimś dzieckiem i koniec... Tutaj sen był mam wrażenie bardzo długi, ale dziecko się zmieniało, raz było maleńkie jakby świeżo narodzone, za chwilę ciut większe, jeszcze później było lalką a potem nawet małpką z długimi włosami 🤯 Ostatnio mam ogromne problemy ze snem więc jak już zasnę to moja głowa tworzy mocno poryte obrazy. Ale w ogólnym rozrachunku to był dobry sen, każdy sen z dzieckiem w roli głównej taki jest. Czekam aż się spełni... Chłopiec, dziewczynka, obojętnie. Tymczasem dziś pierwszy dzień okresu, umówiłam się już na monitoring i mam nadzieję, że będzie drugi cykl inseminacji. Mam nadzieję, że dla odmiany drugi jajnik się ocknie. Mam nadzieję....

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak to się zaczęło...

Urodziny

"Będzie dobrze"